Hoe fijn is het dat we dankzij onze in-house skills al vanaf de eerste fase naar het grotere geheel kijken. Dat is tijd- én prijstechnisch interessant en resulteert bovendien in een verbluffend eindresultaat waarin webdesign en content samensmelten. Check hieronder wat voorbeelden!
Bij Digital Stories werken wij in fases. Allereerst is het belangrijk dat we jouw bedrijf en haar doelgroep goed leren kennen. Ieder bedrijf is immers uniek en geen website is hetzelfde. Een maatwerk product vraagt om een goede voorbereiding, dus let’s go!
Welke informatie moet er op de website komen te staan en welke content spreekt jouw doelgroep aan? Daar komen we samen achter in een brainstormsessie. Ik daag je uit om na te denken over je diensten, over jouw ‘waarom’ én over hoe we dit in beeld kunnen brengen. Zo weten wij beiden wat er op de website komt te staan en loop je niet tegen verrassingen aan.
We starten altijd met een leeg vel. Zo zorgen wij voor een uniek design dat perfect aansluit op de besproken wensen en ideeën. Tijdens deze fase krijgen we al een beter idee van de beelden die we nodig hebben. Dat is het voordeel van in-house foto- en videografie. Iedereen kan iemand inhuren, maar vanuit het concept bepalen hoe de beelden geschoten worden is uniek!
Is het design naar wens en weerspiegelt het de goede sfeer en beleving van jouw onderneming? Dan gaan we verder met het ontwikkelen van de website. Onze programmeurs nemen deze taak over. Zij zorgen ervoor dat alle offline ideeën ook online leven ingeblazen krijgen. Op onze testserver houd je ondertussen real-time de progressie in de gaten.
We hebben de blauwdruk van het design en de programmeurs zijn aan het werk. Dan is dit het ideale moment om de focus op de beelden te leggen. Een website ademt sfeer en leeft door beelden van kwaliteit. Welke diensten brengen we in beeld? Moet het team een prominente plek krijgen en hoe zie jij de inzet van sfeerbeelden voor je? Focus op het perfecte plaatje!
Je ziet de testserver en denkt: dit zijn wij! Dit is wat wij willen uitstralen en met de nieuwe website trekken we nieuwe klanten en collega’s aan. Maar nog belangrijker: hier staan wij voor en hier is het allemaal ooit mee begonnen. Tijd voor de livegang! Liever niet offline tijdens kantooruren? Geen probleem, dan doen we dit toch op zaterdagavond!
De website is live en je kunt beginnen met de promotie van de nieuwe website! Pak je het slim aan, dan gebruik je het beeldmateriaal niet alleen op de website, maar ook op je sociale media kanalen. Dit maakt de promotie van de website een stuk eenvoudiger, omdat je er direct mee kunt beginnen. Wat wij graag zien? Trots bij jou maar ook zeker bij ons!